my universe

علم و زندگی

my universe

علم و زندگی

قهوه

افرادی که قند خون ندارند اگر بلافاصله بعد از یک وعده غذایی پر چرب(فست فود)،قهوه کافئین دار نیز بنوشند،قند خون آنها به اندازه افرادی میرسد که در معرض خطر دیابت هستند.

فلفل دلمه ای

خواص درمانی فلفل دلمه ای؛

حفظ سلامت پوست و چشم

پیشگیری از سرطان

تسکین دهنده درد

سوزاندن کالری

محافظت از ریزش موها

سکته

هنگامی که سکته اتفاق می افتد، آرامش خود را حفظ کنید. مهم نیست قربانی کجاست . او را حرکت ندهید چون مویرگهایش پاره خواهند شد. برای جلوگیری از سقوط قربانی ، کمکش کنید تا بنشیند سپس می توانید حجامت را شروع کنید. اگر در خانه یک سرنگ تزریقی داشته باشید خیلی عالی می شود. در غیر این صورت یک سوزن خیاطی یا یک سنجاق صاف هم خوب است.

1- سوزن یا سنجاق را روی آتش استریل کنید بعد با آن سر هر 10 انگشت مریض را خراش دهید.
2- این طب سوزنی نیست فقط یک خراش یک میلی متری است روی سر انگشتان.
3- خراش بدهید تا خون خارج شود.
4- اگر خون خارج نشد، با انگشت خودتان سر انگشت مریض را فشار دهید.
5- وقتی از هر 10 انگشت خون خارج شد چند دقیقه صبر کنید تا بیمار هشیاری خود را باز یابد.
6- اگر دهان قربانی کج شد لاله گوشهایش را آنقدر بکشید تا سرخ شوند.
7- بعد هر لاله گوش را دو بار بخراشید تا از هر کدام دو قطره خون خارج شود.
بعد از چند دقیقه قربانی باید هشیاری خود را بدست بیاورد. منتظر بمانید تا بیمار دوباره وضعیت طبیعی خود را بدون هر گونه علامت غیر عادی به دست بیاورد. سپس او را به بیمارستان برسانید. حرکت سریع آمبولانس در راه بیمارستان و افتادن در دست اندازها با عث پارگی مویرگها می شود.

منبع:سایت گوناگون

مو خوره

مقدارهای مساوی از روغن بادام و روغن گل بنفشه را درون شیشه ی سر بسته ای بریزید و تکان دهید تا با هم ترکیب شوند سپس این روغن را روی موهای خود بویژه بخشهایی که موخوره دارد بمالید.

نارگیل و آبلیمو

یکی از بهترین نسخه های طبیعی برای داشتن موهای درخشان و براق استفاده از ترکیبی از نارگیل و آبلیموی تازه برای موهاست.برای تهیه این تر کیب کافی است 3 قاشق غذا خوری آب نارگیل را با 1 قاشق غذا خوری آبلیموی تازه ترکیب کنید و پس از استحمام روی موهایتان بمالید.